- Обговорити в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
- Обговорити у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
- Розглянути та обговорять закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
- Створити списки використаних джерел;
- Розглянути, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
- Оцінити Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
- Створити форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
- Переглянути План вивчення теми та внести до нього відповідні зміни;
- Осмислити те, чого навчилися в цьому Модулі;
- Запланувати, як використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.
Тренінги. в рамках співпраці в Національному проекті "Відкритий світ" місто Марганець Дніпропетровська область
четверг, 6 июня 2013 г.
Модуль 5. Рефлексія
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий